ברכה ליום הולדת אמא - מושלמת לאמא שלי, האמא הכי הכי שיש האמא הכי שאפשר לבקש מקשיבה, תומכת, מושיטה יד חמה כל העת נותנת מכל הנשמה החיבוק שלך ממיס כל בעיה או כאב בקלות את מוצאת את הדרך ללב את אמא שתמיד טורחת ועוזרת מייעצת, מבינה ובעיות תמיד פותרת אם צריך, את תמציאי מחדש את העולם ואם צריך להגיע לירח - תתחברי אליו עם סולם את תהיי שם כשאף אחד כבר לא יישאר תשקיעי את כל כוחך ומרצך ואף יותר אאחל לך – תישארי כמו שאת, לגמרי מושלמת משקיענית ואוהבת – פשוט מהממת שתראי ברכה בכל מעשייך ושהמזל הטוב יהיה חלק בלתי נפרד מחייך!

ברכה ליום הולדת אמא – מושלמת

לברכה הבאה לברכה הקודמת
   

לאמא שלי, האמא הכי הכי שיש
האמא הכי שאפשר לבקש
מקשיבה, תומכת, מושיטה יד חמה
כל העת נותנת מכל הנשמה

החיבוק שלך ממיס כל בעיה או כאב
בקלות את מוצאת את הדרך ללב
את אמא שתמיד טורחת ועוזרת
מייעצת, מבינה ובעיות תמיד פותרת

אם צריך, את תמציאי מחדש את העולם
ואם צריך להגיע לירח – תתחברי אליו עם סולם
את תהיי שם כשאף אחד כבר לא יישאר
תשקיעי את כל כוחך ומרצך ואף יותר

אאחל לך –
תישארי כמו שאת, לגמרי מושלמת
משקיענית ואוהבת – פשוט מהממת
שתראי ברכה בכל מעשייך
ושהמזל הטוב יהיה חלק בלתי נפרד מחייך!

שליחת ברכה אישית
מאת - שם
מאת - דוא"ל
אל - שם
אל - דוא"ל
תאריך משלוח
שעת משלוח
כותרת
הודעה אישית

כתיבת תגובה

אחת הברכות המאתגרות שיש לכתיבה, היא ברכה לאמא. למה? כי רוב הדברים שאמא עושה נחשבים בעינינו למובנים מאליהם, כי היא תמיד תהיה בשבילנו, יהיה אשר יהיה. אמא היא הדמות שליוותה אותנו מהרגע הראשון, שתמכה בנו בכל מה שעברנו במהלך החיים, וכל מה שנכתוב לא יידמה ולא ישווה להשקעה האינסופית שלה בנו.
ומי אם לא אנו, מילים מהלב, אתר הברכות הגדול , יתמודד עם האתגר של כתיבת הברכה? כך כתבנו את ברכה ליום הולדת אמא – מושלמת מנקודת מבט של הבן או הבת שלה, ברכה הכתובה ביחיד או יחידה (לשון הברכה מתאים לשני המינים). בברכה שילבנו את הדברים שמייחדים את העשייה של אמא, את מה שהיא מהווה עבורנו וכמובן את האיחולים הכי הכי שיש. תודו שלהגיד לאמא שלנו - תישארי כמו שאת, או להגיד לה שהיא מושלמת - זה הדבר הכי נעים שאמא יכולה לשמוע מילדיה וילדותיה.

רוצה להפתיע את יקירך? רוצה לשמח את יקירתך? שירות חינמי וקל של שליחת ברכות יום הולדת בתוספת כיתוב אישי ואיחולים משלך בתזמון מדויק ליום ההולדת. אין כמו ברכה מיוחדת עם נגיעה אישית ליום ההולדת.