ברכה ליום הולדת שלושים - בתנועה אתה בעיצומם של חיים מלאים בתנועה בין יבשות העולם ובין ארצנו המופלאה בין ימים ואוקיינוסים, בין אוויר לאדמה מפלס דרכך המעניינת והנעימה אתה לוקח את הזמן, נענה להזדמנויות ובדרך חי את החיים ואוסף חוויות לכבוד יום הולדתך נאחל לך באהבה הצלחה והרבה מזל בדרכך הטובה שיהיו לך נסיעות שוות במיוחד ועל כל חלום שתגשים, צור עוד אחד!

ברכה ליום הולדת שלושים – בתנועה

לברכה הבאה לברכה הקודמת
   

אתה בעיצומם של חיים מלאים בתנועה
בין יבשות העולם ובין ארצנו המופלאה
בין ימים ואוקיינוסים, בין אוויר לאדמה
מפלס דרכך המעניינת והנעימה
אתה לוקח את הזמן, נענה להזדמנויות
ובדרך חי את החיים ואוסף חוויות

לכבוד יום הולדתך נאחל לך באהבה
הצלחה והרבה מזל בדרכך הטובה
שיהיו לך נסיעות שוות במיוחד
ועל כל חלום שתגשים, צור עוד אחד!

שליחת ברכה אישית
מאת - שם
מאת - דוא"ל
אל - שם
אל - דוא"ל
תאריך משלוח
שעת משלוח
כותרת
הודעה אישית

כתיבת תגובה

בעידן הנוכחי גיל שלושים הוא גיל צעיר, גיל של טיולים ונסיעות בעולם. גיל 30 הוא גיל של בניית החיים, וגם בניית הזוגיות והמשפחה. אם חשבתם מה צריכה לכלול ברכת יום הולדת שלושים, הרי שמכיוון שמדובר בגיל עגול ומיוחד צריכה הברכה ליום ההולדת להתייחס לכל המרכיבים הללו, וכך האפשרות שחתן יום ההולדת יתחבר לברכה תגדל.
בוודאי יש מי מכם שמכיר מישהו שחוגג יום הולדת 30 ועסוק בתנועה ובבניית החיים לפי ראות עיניו. בוודאי תמצאו שהברכה ליום ההולדת המובאת פה למעלה מתאימה לו ולדרך חייו המיוחדת.
הברכה כתובה בחרוזים קולחים ואנו בטוחים שכל בן שלושים שיקבל את הברכה מודפסת, במייל או בווצאפ ישמח ויברך אתכם עד בלי די.

בברכת יום הולדת שלושים שמח!

מגוון ברכות ליום הולדת ממתינות לך אתר הברכות מילים מהלב. רוצה להפתיע את יקירך? רוצה לשמח את יקירתך? שירות חינמי וקל של שליחת ברכות יום הולדת בתוספת כיתוב אישי ואיחולים משלך בתזמון מדויק ליום ההולדת. אין כמו ברכה מיוחדת עם נגיעה אישית ליום ההולדת.