ברכה ליום הולדת לאמא - זכיתי לאמא היקרה, עם השנים אני מבינה שזכיתי באמא מיוחדת במינה דואגת, תומכת ומלווה והכל מתוך רוגע ושלווה זמינה בכל שעות היממה זמינה גם בלב הפינה החמה תמיד מקשיבה בהרבה סבלנות מייעצת ומכוונת במלוא הכנות זכיתי באמא פשוט מופלאה שדוגמא אישית עבורה היא לא קלישאה מחייכת ושמחה כל העת בחלקה אמא נהדרת ללא הפסקה אז כאן, קבל עם ועדה, מול כולם אני מכריזה זאת בקול הכי רם: אמא, אני אוהבת אותך הכי בעולם! אמא, אני אוהבת אותך הכי בעולם!

ברכה ליום הולדת לאמא – זכיתי

לברכה הבאה לברכה הקודמת
   

לאמא היקרה,

עם השנים אני מבינה
שזכיתי באמא מיוחדת במינה
דואגת, תומכת ומלווה
והכל מתוך רוגע ושלווה

זמינה בכל שעות היממה
זמינה גם בלב הפינה החמה
תמיד מקשיבה בהרבה סבלנות
מייעצת ומכוונת במלוא הכנות

זכיתי באמא פשוט מופלאה
שדוגמא אישית עבורה היא לא קלישאה
מחייכת ושמחה כל העת בחלקה
אמא נהדרת ללא הפסקה

אז כאן, קבל עם ועדה, מול כולם
אני מכריזה זאת בקול הכי רם:
אמא, אני אוהבת אותך הכי בעולם!
אמא, אני אוהבת אותך הכי בעולם!

שליחת ברכה אישית
מאת - שם
מאת - דוא"ל
אל - שם
אל - דוא"ל
תאריך משלוח
שעת משלוח
כותרת
הודעה אישית

כתיבת תגובה

כשרוצים לאחל לאמא ברכה, אם זה לכבוד יום הולדתה, ואם זה ככה סתם כאות אהבה וחיבה, עולים רעיונות רבים, ובעיקר עולה הדאגה התמיכה והליווי של אמא בכל שעה משעות היום, תוך נכונות ונתינה כמעט אינסופיים. המשפט "אמא יש רק אחת" הוא כל כך נכון, כל אחד ואחת יודעים שאמא תהיה שם תמיד עבורנו, שאמא מלאת אהבה ללא תנאי, שאמא היא אמא. וכשיש אמא שנותנת דוגמא אישית, אמא שמחייכת ורואה את הצד הטוב של החיים, ההערכה לאמא כפולה ומכופלת (ולא בכדי הברכה לאמא מסתיימת בשורה שחוזרת על עצמה פעמיים). ההערכה והאהבה לאמא באה לידי ביטוי בברכה ליום הולדת לאמא שכתבנו כאן עבור מי שמחפש ברכה ליום הולדת או ברכה ללא סיבה לאמא האהובה. הברכה לאמא המובאת מעלה, כתובה בחרוזים קולחים שגורמים לה להיות ברכה קלילה וקולעת, ברכה שאפשר להקריא לאמא במסיבה, או לתת לה כתוספת למתנת יום ההולדת בברכת יום הולדת שמח לאמא ומזל טוב לאמא ! כברכה שמביעה תודה ואהבה לאמא, היא בהחלט יכולה להתאים לא רק כברכה ליום הולדת של אמא אלא גם כברכה ליום המשפחה, או מה שנקרא פעם יום האם.


בברכת יום הולדת שמח לאמא ומזל טוב !

כברכה שמביעה תודה ואהבה לאמא, היא בהחלט יכולה להתאים לא רק כברכה ליום הולדת של אמא אלא גם כברכה ליום המשפחה, או מה שנקרא פעם יום האם.


מגוון ברכות ליום הולדת ממתינות לך אתר הברכות מילים מהלב. רוצה להפתיע את יקירך? רוצה לשמח את יקירתך? שירות חינמי וקל של שליחת ברכות יום הולדת בתוספת כיתוב אישי ואיחולים משלך בתזמון מדויק ליום ההולדת. אין כמו ברכה מיוחדת עם נגיעה אישית ליום ההולדת.